تجهیزات تهویه مطبوع و نصب برج خنک کننده
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

اگر با تجهیزات تهویه مطبوع آشنا باشید، تأیید خواهید کرد که این تجهیزات نقش بی بدیلی در کیفیت هوای داخل و خارج منزل و به تبع آن آسایش زندگی شهری و صنعتی ما دارند. در زندگی امروز، بدون این تجهيزات، عملاً بسیاری از مراکز صنعتي و اداري بزرگ تعطیل است. برج‌هاي خنک کننده در سيستم‌هاي خنک‌کاري واحد‌هاي صنعتي، پالايشگاه‌ها، نيروگاه‌ها، پتروشيمي‌ها، و ساير واحد‌هاي شيميايي کارآيي دارند. اين دستگاه‌هاي تهويه مطبوع در نيروگاه‌هاي حرارتي نيز مورداستفاده قرار مي‌گيرند.

 %D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%AE%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-2.jpg

نصب و راه‌اندازي برج خنک کننده

براي نصب برج‌هاي خنک کننده، همانند اغلب دستگاه‌هاي تهويه مطبوع، قبل از هر چيز بايد به محل نصب توجه ويژه داشت. پس قبل از هر چيز مطمئن شويد که در اطراف محل موردنظرتان هيچ مانعي براي ورود هواي تازه به داخل برج خنک کننده وجود ندارد.

نصب برج خنک کننده در محيط باز و هواي آزاد بلامانع است. اما در صورتي که قرار است برج را در فضاي بسته نصب کنيد، بايد دقت کنيد که در اطراف برج فضاي کافي و بدون مانع وجود داشته باشد تا هواي لازم به برج برسد.

همين‌طور هواي گرم خروجي از برج بايد طوري تخليه شود که دوباره به برج باز نگردد. در صورتي‌ که قرار است از چند برج در کنار هم استفاده شود، بايد دقت داشت که نوع چيدمان برج‌ها به‌گونه‌اي باشد که هواي گرم خروجي از برج‌ها به‌طور مستقيم وارد برج ديگري نشود.

جهت راه‌اندازي برج خنک کننده حتماً از يک کارشناس مجرب کمک بگيريد.

براي کسب اطلاعات بيشتر در زمينه کاربرد برج خنک کننده و همچنين خريد برج خنک کننده ونداد تجهيز به سايت ونداد تجهيز مراجعه کنيد.

 




:: برچسب‌ها: برج خنک کننده , خرید برج خنک کننده , انواع برج خنک کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: